Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
June 26, 2010
Image Size
641 KB
Resolution
1048×3522
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,478
Favourites
46 (who?)
Comments
53
Downloads
15
×
Kodoku's thoughts on Twilight by herhinney Kodoku's thoughts on Twilight by herhinney
LMAO! I had fun doing this XD This popped into my head the other day while I was reading stuff on DA and how a lot of people made their ocs or cannon vampires of existing series hate Twilight and be incredibly offended by it. When you think about it, they might love it because then the stupid would believe and follow a vampire to the ends of the Earth because Meyers basically gave the OK to do so XD I mean really, that's like saying "Oh well not ALL rapists are bad D: Just SOME! YOU SHOULD LOVE DEM ANYWAY!!!!111!!!" Then the stupid would follow around rapists trying to show them love and the rapist would JUST take advantage of it D< DUH!

I like Kodoku, but his personality baffles me sometimes. He's like, quiet, and he used to be really conservative and he really cared for life but I guess something in him changed and now he's a bit more dark and sinister and he cares much less for life. Not like a decision I JUST made, I think that's just the character XD

Natalie dislikes Twilight D< And so does Alex. Me? I dunno, I'm just not interested. There are plenty of reasons for me to NEVER read it but I don't think that there would be harm for me to pick it up and try again. Though my short attention spam might make that- *walks away and does something else*

Getting this JUuuuussttt right was a pain in the butt D: And I'm trying to use better coloring for my art from here on out! Shading and light sources for me danggit! And I'm trying to not cuss. It's hard :( But I'll just censor what I WANT to say XD At least it's better then "Holy Crow" cause really? Who the hell says that.....HELL ISN'T A BAD WORD THOUGH D< So I guess I didn't TOTALLY defeat my own purpose XD

Poor Alex :( He needs a hug.

OH and Kodoku is BI-sexual he likes Alex but he is also attracted to females. Not the females he plans on killing though XD I think that's just cause he's hungry >_>

Oh and he called Meyers "Meyers GIRL" because in his mind, though he's physically 18 or 19, he's really, like 80 so I'm pretty sure he thinks of her as a younger person.

all characters(c) me
Twilight and herself (c) Stephaney Meyers
Add a Comment:
 
:iconramirogalletti:
ramirogalletti Featured By Owner Feb 14, 2014  Student
a vampire who is happy with twilight an make sense .-. holy shit
Reply
:iconherhinney:
herhinney Featured By Owner Apr 15, 2014  Student Digital Artist
lol thank you
Reply
:iconwoooooof:
woooooof Featured By Owner Jan 3, 2012  Student Traditional Artist
rofl XD
Reply
:iconkittyearedfreak:
KittyEaredFreak Featured By Owner Jan 28, 2011  Hobbyist General Artist
I find this humorous and logical.
Reply
:iconherhinney:
herhinney Featured By Owner Jan 28, 2011  Student Digital Artist
Thank you :D
Reply
:iconmetaknightfreak:
MetaKnightFreak Featured By Owner Nov 27, 2010
i totally agree, Meyer totally ruined the vampire specie!
Reply
:iconherhinney:
herhinney Featured By Owner Dec 1, 2010  Student Digital Artist
DX DAMN HER~
Reply
:iconmetaknightfreak:
MetaKnightFreak Featured By Owner Dec 1, 2010
Burn to hell Meyer!
Reply
:iconherhinney:
herhinney Featured By Owner Dec 1, 2010  Student Digital Artist
lol
Reply
:iconchicky-the-dragon:
Chicky-the-Dragon Featured By Owner Oct 7, 2010  Hobbyist Writer
:lmao: This was brilliant!
Reply
Add a Comment: